התגובה המפתיעה של החברה על מציאת צפרדע באריזת החסה

דוד לזר 2 Comment on התגובה המפתיעה של החברה על מציאת צפרדע באריזת החסה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"הכל ענין של יחסי ציבור טובים", אומרים לנו היחצני"ם בניסיון לשכנע אותנו לשלם עבור שירותיהם. הסיפור הבא ממחיש עד כמה הם צודקים.

חברת 'כרמל יבולים' קיבלה תלונה חריגה מלקוח, "מצאתי צפרדע בתוך אריזת החסה שלכם", טען הלקוח הנסער. החברה מצידה התנצלה ופיצתה את הלקוח, אבל בנוסף לקחה את הסיפור התמוה והפכה אותו לויראלי ברשת.

בדף הרשת החברתית של החברה פרסמה האחרונה תגובה יוצאת דופן לתקרית הצפרדע, מה שגרם לגולשים הרבים לצפות בה ועל הדרך להכיר את החברה ולראות אותה באור חיובי, וכמו שאומר היחצ"ן: "החכמה להפוך את החיסרון למעלה".

להלן התגובה המלאה:

"שלום חברים, אנו רוצים לשתף אתכם בתלונה שקיבלנו לאחרונה מאחת הלקוחות שלנו על צפרדע שנמצאה באריזת החסה שלנו. זהו מקרה נדיר ביום יום שלנו, לא תקין וכמובן שהלקוחה פוצתה.

חשוב לדעת, שחסת הסלנובה הינה חסה הגדלה על מצע מנותק מאדמה – גידול הידרופוני, גידול המאפשר לנו להימנע מחומרי הדברה. ובטבע, להבדיל ממה שקורה בתעשייה, החיות רוצות לחיות ומנסות לעשות הכל כדי להגיע ליבולים שאנו מגדלים. אנו מגדלים את רוב הירקות שלנו ללא חומרי הדברה, ובכך מספקים ירקות נקיים מרעלים, טעימים ואיכותיים בעלי חיי מדף ארוכים.

מלבד הדגש על הקפדה ובקרה בבית האריזה, אנו רואים במקרה זה הזדמנות להעביר לכם נקודת מבט נוספת, אולי לא קונבנציונאלית אך בעלת מידע חשוב על הירקות שלנו שאתם צורכים.

מי זו הצפרדע שהעזה לחדור לחממה שלנו?

זוהי אילנית ירוקה – זן של דו-חיים החי על שלוליות, צמחים ירוקים בשדות מושקים ובגינות. היא פעילה בלילה ובמשך היום משכנה קבוע במקומות סתר: היא נצמדת לעלים ולגבעולים מוצלים על מנת לשמור על עורה מפני התייבשות. כיום האילנית נמצאת בסכנת הכחדה והיא הוכרזה כבעל חיים מוגן.

אז למה אנו מספרים לכם זאת?

כיוון שאחת הסיבות העיקריות להיעלמות הדו-חיים הנ"ל ובכלל, היא זיהום סביבתי ושימוש בחומרי הדברה המזיקים לבעלי חיים: עורם הלח של הדו חיים חדיר מאוד לחומרים רבים, ובהם גם חומרי הדברה, קוטלי חרקים, קוטלי עשבים וחומרי דשן, אשר נמצאו כולם מסוכנים לדו חיים.

מכאן, שהימצאותה של האילנית בחממה שלנו מעידה על סביבת גידול סטרילית שאינה מכילה חומרי הדברה ומיני מזיקין.

בשבילנו זה עוד חיזוק, שאנחנו בדרך הנכונה עם החזון שלנו לייצר ולקדם תזונה בריאה ומאוזנת לתושבי הארץ.

דרך אגב, האילנית שרדה את האריזה, שוחררה וחזרה לטבע…"



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    שוחררה, חזרה לטבע, ואולי תפגשו בה אתם בפעם הבאה שתקנו חסה….